Bezpieczeństwo zakupów i realizacji zamówień.
w związku z wyjątkową sytuacją panującą w kraju od 16.03.2020, chcemy Was poinformować, że sklep internetowy tołpa.pl działa bez przeszkód i możecie w nim bez obaw składać zamówienia.
Jeszcze większa dbałość o bezpieczeństwo
By jeszcze bardziej zadbać o Wasz bezpieczeństwo, wprowadziliśmy kilka nowych zasad pakowania paczek:
Wysyłka i Dostawa w terminie
Praca zespołu pakującego Wasze zamówienia przebiega bez zakłóceń, a wysyłka odbywa się zgodnie z planem.
Przypominamy, że na tołpa.pl dostępne są opcje dostawy kurierem do domu (DPD, Pocztex 48h) oraz do paczkomatu (InPost) zgodnie z cennikiem. Dostawa jest darmowa za zakupy powyżej 99zł.
Wybór sposobu dostawy i firmy przewozowej zostawiamy oczywiście Wam. Zachęcamy jednak do opłacenia zamówienia bezgotówkowo przez internet i minimalizowania kontaktu osobistego.
Obecnie wszystkie firmy przewozowe informują, że dostawy realizowane są terminowo i bez zakłóceń.
Nowe standardy bezpieczeństwa firm przewozowych
Nowe standardy bezpieczeństwa wprowadziły również współpracujące z nami firmy przewozowe. Najważniejsze zmiany na dzień 16.03:
DPD
InPost
Bądź na bieżąco z wszystkimi informacjami od firm przewozowych (kliknij w linki):
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje, obsługujemy na dotychczasowych zasadach. Zachęcamy jednak przed wysłaniem zwrotu do zapoznania się z ewentualnymi zmianami zasad nadawania paczek w firmach kurierskich.
Kontakt z nami
jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość pod adres: kontakt@tolpa.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie. W godzinach 7:00 – 15:00 jesteśmy dostępni pod numerem: +48 727 455 550 lub +48 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.
Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego,
Zespół tołpa.