Bezpieczeństwo zakupów i realizacji zamówień.

w związku z wyjątkową sytuacją panującą w kraju od 16.03.2020, chcemy Was poinformować, że sklep internetowy tołpa.pl działa bez przeszkód i możecie w nim bez obaw składać zamówienia. 

Jeszcze większa dbałość o bezpieczeństwo

By jeszcze bardziej zadbać o Wasz bezpieczeństwo, wprowadziliśmy kilka nowych zasad pakowania paczek: 

  • przed każdym wejściem na magazyn nasi pracownicy dezynfekują ręce i mają mierzoną temperaturę,
  • powierzchnie robocze i sprzęty są regularnie odkażane płynem do dezynfekcji
  • nasz magazyn jest zamknięty dla osób z zewnątrz, w tym kierowców, a kurierzy dostają paczki bezpośrednio do samochodu
  • Wysyłka i Dostawa w terminie

    Praca zespołu pakującego Wasze zamówienia przebiega bez zakłóceń, a wysyłka odbywa się zgodnie z planem.  

    Przypominamy, że na tołpa.pl dostępne są opcje dostawy kurierem do domu (DPD, Pocztex 48h) oraz do paczkomatu (InPost) zgodnie z cennikiem. Dostawa jest darmowa za zakupy powyżej 99zł. 

    Wybór sposobu dostawy i firmy przewozowej zostawiamy oczywiście Wam. Zachęcamy jednak do opłacenia zamówienia bezgotówkowo przez internet i minimalizowania kontaktu osobistego.

    Obecnie wszystkie firmy przewozowe informują, że dostawy realizowane są terminowo i bez zakłóceń.

    Nowe standardy bezpieczeństwa firm przewozowych

    Nowe standardy bezpieczeństwa wprowadziły również współpracujące z nami firmy przewozowe.  Najważniejsze zmiany na dzień 16.03:

    DPD

  • Kurierzy DPD mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie.
  •  

    InPost

  • przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy, czyli na nasz magazn. 
  • otworzenie Paczkomatu bez kontaktu z panelem dotykowym jest możliwe dzięki aplikacji InPost Mobile InPost Mobile

  •  

    Bądź na bieżąco z wszystkimi informacjami od firm przewozowych (kliknij w linki):

  • InPost
  • DPD
  • Poczta Polska (Pocztex 48h)
  • Zwroty i reklamacje

    Zwroty i reklamacje, obsługujemy na dotychczasowych zasadach. Zachęcamy jednak przed wysłaniem zwrotu do zapoznania się z ewentualnymi zmianami zasad nadawania paczek w firmach kurierskich. 

    Kontakt z nami

    jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość pod adres: kontakt@tolpa.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie. W godzinach 7:00 – 15:00 jesteśmy dostępni pod numerem: +48 727 455 550  lub +48 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.

     

     

    Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego,

    Zespół tołpa.