prywatność

Polityka prywatności serwisu www.tolpa.pl obowiązuje od dnia 23.05.2018 r. zmieniona 06.12.2019 r., 26.05.2020 r., 08.04.2021 r. oraz 14.05.2021

dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi. Administratorem Państwa danych jest: Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie, [email protected] , 539 095 554 lub 781 655 552 .

1. Strona internetowa

Na nasze strony internetowe można wchodzić bez podawania swoich danych osobowych. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak np.: nazwę żądanego pliku, adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Nie mamy możliwości zidentyfikowania Państwa na podstawie wskazanych powyżej informacji.

2. Kontakt z nami

Jeżeli zdecydują się Państwo z nami skontaktować, zostaniecie Państwo poproszeni o podanie swoich danych osobowych. Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ zawarte w nich dane są nam niezbędne do rozpatrzenia sprawy, w której kontaktowali się Państwo z nami oraz odpowiedzi na pytanie. Bez ich podania nie będziemy mogli odpowiedzieć pytanie. To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Usuniemy Państwa dane po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mógłby powstać w związku z pytaniem. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, tj. potrzeby udzielenia odpowiedzi na zapytania biznesowe obecnych oraz potencjalnych klientów.

3. Gromadzenie i przetwarzanie danych celem realizacji umowy i utworzenia konta klienta

Gromadzimy dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy nam je Państwo dobrowolnie przekazują składając swoje zamówienie, kontaktując się z nami w związku z wykonaniem umowy (np. za pomocą formularza kontaktowego lub e-mailem) lub zakładając konto klienta. Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ zawarte w nich dane są nam niezbędne do wykonania umowy lub założenia konta klienta. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia lub założyć konta klienta. To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Z przekazanych przez Państwa danych korzystamy w celu wykonania umowy.

Po wykonaniu umowy lub usunięciu Państwa konta klienta, przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone do niezbędnego minimum. Dane usuniemy całkowicie po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogłyby powstać w związku z zawarciem i wykonaniem umowy. Państwa konto klienta może zostać usunięte w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub skorzystać z odpowiedniej funkcji w Państwa koncie klienta.

4. Przekazywanie danych

Zapewniamy ochronę wszystkich danych osobowych, które Państwa dotyczą oraz nie udostępniamy tych informacji osobom trzecim w przypadkach innych niż wymienione poniżej, chyba że uzyskamy na to Państwa zgodę lub ujawnienie danych będzie konieczne ze względu na nałożony na nas obowiązek prawny.

Przekazane dane osobowe możemy udostępnić następującym kategoriom podmiotów:

  • - podmiotom obsługującym płatności, tj. PayU S.A., DPD Polska sp. z o. o., w celu obsługi i realizacji płatności za zamówienie. Zależnie od tego, którego dostawcę usług płatniczych Państwo wybiorą w procesie zamówienia, celem realizacji płatności przekazujemy zgromadzone w tym celu dane płatnicze do instytucji kredytowej obsługującej płatność i ewentualnie do wybranego przez nas lub przez Państwa dostawcy usług płatniczych. Niektórzy dostawcy usług płatniczych gromadzą dane samodzielnie, jeżeli założą Państwo u nich konto. W takich przypadkach należy w ramach zamówienia zalogować się u dostawcy usług płatniczych podając swoje dane dostępowe. Obowiązuje wówczas również polityka prywatności danego dostawcy usług płatniczych;
  • - podmiotom świadczącym usługi niezbędne do przesłania informacji transakcyjnych i produktowych oraz wysyłki newslettera za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS w stopniu, w jakim ujawnienie jest niezbędne do zautomatyzowania, uproszczenia i przeanalizowania tych procesów, w celu prawidłowego wykonywania zawartej przez nas umowy;
  • - zewnętrznym podmiotom świadczącym usługi księgowe i rachunkowe w stopniu w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do świadczenia tych usług na naszą rzecz;
  • - doradcom prawnym w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do uzyskania porady prawnej lub ochrony naszych praw w postępowaniu sądowym;
  • - organom administracji rządowej oraz wymiaru sprawiedliwości i ścigania, jeżeli będzie to wymagane prawem.

Ponadto przekazujemy dane osobowe:

  • - w ramach powierzenia przetwarzania danych - na nasze zlecenie zewnętrzny usługodawca wykonuje dla nas usługi w zakresie hostingu i prezentacji stron internetowych. Wszystkie dane, które - w sposób opisany w niniejszej polityce prywatności - zostały zgromadzone w ramach korzystania z naszej strony internetowej lub w przewidzianych do tego celu formularzach w sklepie internetowym, są przechowywane na serwerach tego usługodawcy. Przetwarzanie na innych serwerach odbywa się wyłącznie w zakresie określonym w niniejszej polityce prywatności. Ten usługodawca ma siedzibę na terenie kraju należącego do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
  • - w celu wykonania umowy przekazujemy (udostępniamy) Państwa dane firmie kurierskiej zajmującej się dostawą, w zakresie niezbędnym do doręczenia zamówionych towarów tj. DPD Polska sp. z o.o., Poczta Polska S.A. lub InPost Paczkomaty sp. z o.o.

Przekazując Państwa dane osobowe korzystamy z usług podmiotów przetwarzających dane osobowe na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego ("EOG"). W przypadku konieczności skorzystania z usług podmiotów spoza EOG, dane osobowe zostaną im przekazane pod warunkiem, że zastosowane zostaną odpowiednie zabezpieczenia dotyczące międzynarodowych transferów danych, opisane w odpowiednich przepisach prawa.

5. Newsletter

Reklama wysyłana e-mailem po zapisaniu się do newslettera.

Jeśli zapiszą się Państwo do naszego newslettera, wówczas będziemy korzystać z danych niezbędnych do tego celu lub przekazanych nam przez Państwa osobno w celu regularnego przesyłania Państwu naszego newslettera drogą elektroniczną oraz w celu analizowania statystyk w zakresie dostarczanego newsletteera na podstawie udzielonej przez Państwa zgody . Newsletter zawiera informacje handlowe i marketingowe, w szczególności informacje o nowościach, promocjach, rabatach, wyprzedażach oraz innych działaniach związanych z promocją naszej firmy.

Mogą Państwo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, wysyłając nam wiadomość z stosowną informacją lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. Po wyrejestrowaniu się niezwłocznie usuniemy Państwa adres e-mail.

6. Integracja z Trusted Shops Trustbadge

W celu prezentacji naszego Znaku Jakości Trusted Shops, a także zebranych opinii klientów i oferty produktów Trusted Shops dostępnych dla kupujących po złożeniu zamówienia – z naszą stroną internetową zintegrowany jest Trustbadge firmy Trusted Shops.

Powyższe służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym prezentowaniu naszej oferty na rynku. Trustbadge i reklamowane w ten sposób usługi stanowią ofertę Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy.

W przypadku skorzystania z Trustbadge serwer zapamiętuje automatycznie tzw. logi serwera, zawierające np. Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) i dokumentuje wywołanie Trustbadge. Wskazane powyżej dane dostępowe nie podlegają analizie i są automatycznie nadpisywane w terminie do siedmiu dni od momentu zakończenia Państwa wizyty na stronie. Dane te nie stanowią danych osobowych.

Dane osobowe przekazywane są do Trusted Shops tylko wtedy, jeżeli po złożeniu zamówienia w sklepie zdecydują się Państwo na skorzystanie z produktów Trusted Shops lub już zarejestrowali się Państwo w celu korzystania z nich. W takich przypadkach obowiązuje porozumienie zawarte przez Państwa z Trusted Shops, który jest administratorem Państwa danych osobowych.

7. Reklama za pomocą narzędzi do e-marketingu

Google AdWords i Remarketing

Z pomocą Google Adwords promujemy naszą stronę internetową w wynikach wyszukiwania oraz na stronach osób trzecich. W tym celu przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w urządzeniu każdego odwiedzającego tzw. plik Remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) oraz na podstawie odwiedzanych przez Państwa stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach. Przetwarzanie danych osobowych w tym celu obejmuje także Państwa profilowanie. Powyższe - w ramach analizy i oceny interesów - służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym działaniu naszej strony internetowej na rynku i dopasowaniu reklamy do Państwa preferencji.

Dalsze przetwarzanie danych ma miejsce tylko wtedy, gdy wyrazili Państwo zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania i użycia aplikacji z Państwa kontem oraz wykorzystanie informacji z Państwa konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. Jeśli w takim przypadku będziecie Państwo zalogowani podczas wizyty na naszej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta Państwa dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo Państwa dane osobowe z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe.

Usługa Google AdWords Remarketing stanowi ofertę Google LLC (www.google.pl). Google LLC ma siedzibę główną w USA i posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. Aktualny certyfikat dostępny jest pod podanym linkiem. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.

Mogą Państwo dezaktywować cookies wykorzystywane do remarketingu klikając w niniejszy link. Ponadto mogą Państwo zasięgnąć informacji na temat stosowania cookies i odpowiednich ustawień na stronie Digital Advertising Alliance.

Ponadto wraz z naszymi zaufanymi partnerami przetwarzamy Państwa dane osobowe, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies, grup niestandardowych odbiorców na Facebook oraz innych podobnych technologii dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Państwa reklamy, która jest dopasowana do Państwa preferencji. Przetwarzanie danych osobowych w tym celu obejmuje także profilowanie. Więcej o cookies można znaleźć w zakładce Polityka Cookies. W przypadkach, gdy korzystamy z usług zaufanych partnerów, na Państwa komputerze lub innym urządzeniu wykorzystywanym do przeglądania naszej strony pozostawiane są pliki cookies umożliwiające naszemu zaufanemu partnerowi rozpoznanie Państwa na innych stronach internetowych, będących częścią sieci reklamowej danego Zaufanego partnera. To nasi zaufani partnerzy z którymi stale współpracujemy, aby dostosować do Państwa potrzeb i zainteresowań reklamy na naszych i ich stronach, a także usługi, które dostarczamy my i nasi zaufani partnerzy. W konsekwencji, nasze reklamy wyświetlane są Państwu w serwisach internetowych nienależących do nas. Reklamy te dopasowane są do zakładanych przez nas Państwa zainteresowań.

W zależności od przyjętych przez nas w danym przypadku założeń, może to polegać np. na:

  • - wyświetlaniu reklamy osobom, które odwiedzały Serwis z większym natężeniem niż ogół internautów,
  • - wyświetleniu reklamy tylko Państwu, którzy na podstawie przetwarzanych przez naszego zaufanego partnera informacji o odwiedzanych stronach zostali przypisani do określonego profilu (kategorii osób).

Przesłanką przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych w związku z kierowaniem do Państwa reklamy behawioralnej jest prawnie uzasadniony interes naszych zaufanych partnerów lub nas. Prawnie uzasadniony interes polega na dostarczeniu Państwu wyłącznie reklam dostosowanych do Państwa potencjalnych zainteresowań.

Lista naszych zaufanych partnerów Administratora jest dostępna:

8. Wtyczki portali społecznościowych

Wykorzystanie wtyczek społecznościowych

Na naszej stronie internetowej używane są tzw. wtyczki społecznościowe („wtyczki“) serwisów społecznościowych.

Wyświetlając naszą stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, Państwa przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami Facebook, Google, Twitter lub Instagram. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła naszą stronę, nawet jeśli nie posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie są u niego akurat zalogowani. Taka informacja (wraz z Państwa adresem IP) jest przez Państwa przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana. Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. Jeśli użyją Państwo danej wtyczki, np. klikną na przycisk „Lubię to” lub przycisk „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Informacje te zostaną poza tym opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa kontakty.

Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności usługodawców

http://www.facebook.com/policy.php

Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Państwa profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie muszą się Państwo wylogować z tego serwisu. Mogą Państwo również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokowanie skryptów za pomocą „NoScript“ (http://noscript.net/)."

9. Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa

    • - Ogólne

 

W celu realizacji żądań wynikających z przysługujących Państwu stosownych praw, możemy czasami poprosić Państwa o przekazanie dodatkowych informacji, które pozwolą nam potwierdzić Państwa tożsamość. Jeśli nie podadzą nam Państwo tych informacji lub jeżeli informacje, które posiadamy na Państwa temat, nie wystarczą do potwierdzenia Państwa tożsamości, mamy prawo odmówić spełnienia Państwa żądania.

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z któregokolwiek z opisanych poniżej praw, możesz to zrobić, kontaktując się z administratorem danych: Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie, [email protected]

    • - Dostęp do danych

 

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, które zebraliśmy. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, możemy przekazać Państwu także kopię Państwa danych osobowych, które przetwarzamy.

Zrealizujemy Państwa żądanie, przesyłając kopię Państwa danych drogą elektroniczną, chyba że w żądaniu wyraźnie określą Państwo inną metodę realizacji tego prawa. Za każde kolejne zgłoszone żądanie mamy prawo naliczyć opłatę administracyjną.

    • - Usuwanie, sprostowanie i ograniczanie przetwarzania danych

 

Jeżeli uważają Państwo, że informacje na Państwa temat, które posiadamy, są niepoprawne, można skontaktować się z nami, tak abyśmy mogli zaktualizować dane oraz zapewnić ich poprawność. Ponadto możecie Państwo samodzielnie poprawić swoje dane z poziomu ustawień konta klienta.

W zależności od celu przetwarzania Państwa danych osobowych automatycznie usuniemy je po zrealizowaniu celu, w jakim dane zostały zebrane lub po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogłyby powstać w związku z zawarciem i wykonaniem umowy . Niemniej jednak mają Państwo również prawo w dowolnym momencie zażądać od nas usunięcia danych na swój temat.

Mają Państwo również prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

    • - Przenoszalność danych

 

W przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie umowy, mają Państwo prawo do otrzymania danych osobowych, które zostały nam przekazane, w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Mają Państwo również prawo zażądać od nas przekazania tych danych innemu administratorowi, jeśli jest to technicznie wykonalne.

    • - Wycofanie zgody i prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania

 

Jeżeli przetwarzanie danych wymaga uzyskania Państwa zgody, mogą Państwo wycofać taką zgodę w każdej chwili. Proszę jednak pamiętać, że wycofanie zgody nie spowoduje, że przetwarzanie danych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody, stanie się bezprawne.

Jeżeli przetwarzanie Państwa danych odbywa się w związku z realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu, mają Państwo prawo wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania.

    • - Zmiany w polityce prywatności

 

Regularnie aktualizujemy niniejszą politykę prywatności i dążymy do jej udoskonalenia. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w niej okresowych poprawek. Nie ograniczymy jednak Państwa praw wymienionych w niniejszej polityce prywatności bez Państwa wyraźnej zgody. Każda zmiana polityki prywatności zostanie opatrzona datą publikacji i będzie obowiązywać od tej daty. Dostęp do wcześniejszych wersji polityki prywatności można uzyskać pod adresem [email protected].

    • - Jak skontaktować się z nami i uzyskać dodatkową pomoc?

 

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszej polityki prywatności lub aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak chronimy Państwa dane osobowe lub jakie prawa Ci przysługują, skontaktuj się z nami.

Mamy nadzieję, że będziemy w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania i rozstrzygnąć wszelkie spory w polubowny sposób. Niemniej jednak, jeżeli uznają Państwo, że Państwa prawa nie były przestrzegane lub doszło do naruszenia prywatności, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.