płatność

w naszym e-sklepie możesz wybrać dogodną dla siebie formę płatności:

płatność w systemie PayU

zapłacisz za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych PayU. Możesz zapłacić szybkim przelewem elektronicznym lub kartą kredytową. Wpłata trafi na nasze konto po kilkunastu minutach po dokonaniu transakcji. To oznacza, że Twoje zamówienie bardzo szybko będziemy mogli przekazać do realizacji.

płatność przy odborze

zapłacisz gotówką kurierowi przy odbiorze swojej przesyłki.

dostawa

możesz wybrać w jaki sposób mamy dostarczyć Twoją paczkę:

dostawa kurierem DPD

koszty dostawy:

płatność online - 10,35 zł

płatność przy odbiorze - 12,00 zł

Jest możliwość płatności kartą przy odbiorze.


kurier powinien doręczyć Twoją paczkę następnego dnia roboczego po odebraniu jej z naszego magazynu.

pamiętaj, aby być w miejscu dostawy w godz. 8:00 – 18:00. Najlepiej zmówić paczkę do miejsca, w którym spędzasz większą część dnia. Kurier może skontaktować się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem przesyłki, ale nie ma takiego obowiązku.

jeśli kurier nie zastanie Cię pod wskazanym adresem, to następnego dnia Twoja paczka będzie czekała na Ciebie w terminalu. Jeśli jej nie odbierzesz, kurier ponownie spróbuje doręczyć Twoją paczkę. Jeśli nie zastanie Cię w domu, paczka ponownie będzie czekała na odbiór przez Ciebie w terminalu. Przy trzeciej próbie doręczenia kurier zadzwoni do Ciebie i uzgodni dogodny termin doręczenia paczki. Jeśli i tym razem nie zastanie Cię w miejscu odbioru, paczka powróci do naszego magazynu. Ponowna wysyłka odbędzie się na Twój koszt.

nie zapomnij dokładnie sprawdzić swojej paczki przed jej odebraniem od kuriera. Jeśli widzisz uszkodzenia, prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera czy kosmetyki nie zostały uszkodzone. Spisanie protokołu szkody w obecności kuriera ułatwi nam szybkie rozpatrzenie reklamacji.

dostawa do paczkomatów InPost

koszty dostawy:

płatność online - 12,53 zł


Twoja paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Ciebie paczkomatu w ciągu 1-2 dni roboczych od wysłania jej z naszego magazynu. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową, że Twoja paczka jest w drodze do paczkomatu. Kiedy paczka znajdzie się w paczkomacie, otrzymasz wiadomość sms oraz e-mail z kodem niezbędnym do otworzenia skrytki paczkomatowej.

dostawa kurierem Pocztex 48h

koszty dostawy:

płatność online - 10,63 zł


paczka z kosmetykami dotrze do Ciebie w ciągu maksymalnie 48h od wysłania jej z naszego magazynu.

jeśli szukasz naszych kosmetyków on-line poza terytorium Polski, możesz znaleźć je tutaj:

Wielka Brytania

www.yanca.co.uk

www.m-shop.eu

euphoriapro.co.uk

Finlandia

www.essiriku.fi

Irlandia

www.polskadrogeria.ie

wysyłka

stukanie palcami o biurko, sprawdzanie telefonu, zaparzenie jeszcze jednej herbaty... Sposobów na radzenie sobie z oczekiwaniem na przesyłkę jest wiele. My też znamy to uczucie, kiedy czas zdaje się płynąć wolniej niż w rzeczywistości. Dlatego wysyłkę Twojej paczki zorganizujemy w taki sposób, aby wysłać ją do Ciebie najpóźniej w ciągu 72 h od momentu złożenia i opłacenia zamówienia. Często jesteśmy w stanie wyslać paczkę tego samego dnia, jeśli zamówienie zostało złożone do godz. 10:00. Dotyczy to okresu, kiedy nie mamy dużej akcji promocyjnej. Robimy co w naszej mocy, by znalazła się u Ciebie możliwie najszybciej.

podczas zakupów nikt nie lubi czuć się zaskoczony, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie jeszcze kilka dodatkowych informacji. Tak na szybko.

w okresie promocji czas wysyłki zamówienia może się nieco wydłużyć. Dlatego prosimy Cię o cierpliwość. Będziemy dawać z siebie wszystko, aby paczka dotarła do Ciebie jak najszybciej.

firma kurierska doręcza przesyłkę zazwyczaj kolejnego dnia po odebraniu jej z naszego magazynu. Wiedz jednak, że warunki atmosferyczne (np. śnieżna zima) mogą wydłużyć czas jej doręczenia. Chociaż to oczywiście wyjątkowe sytuacje.

jeśli wybierzesz dostawę do Paczkomatu, Twoja przesyłka trafi tam w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu, kiedy wyruszy od nas. Możesz odebrać ją w dowolnym momencie. Kod do odbioru przesyłki zostanie wysłany w wiadomości sms oraz e-mail. Może się zdarzyć, że wybrany przez Ciebie Paczkomat okaże się pełny. W takich sytuacjach firma InPost może zostawić Twoją paczkę w innym najbliższym Paczkomacie. Wcześniej na pewno Cię zapyta o zgodę. Od tego momentu będzie czekała tam na Ciebie przez 3 dni. Nie musisz martwić się, że o niej zapomnisz. Przypomnimy Ci o niej.

przesyłka pocztowa kurierem Pocztex 48 h powinna dotrzeć do Ciebie do w ciągu 48 godzin od odebrania jej z naszego magazynu. Jeśli w tym czasie nie otrzymasz swojej paczki, ani awizo, skontaktuj się z właściwym urzędem pocztowym. Jeśli nie uzyskasz żadnej informacji - zadzwoń do nas. Nasz numer telefonu to: 727 455 550 lub 781 655 552. Postaramy się wyjaśnić, co dzieje się z Twoją przesyłką.

ile kosztuje wysyłka?

zamówienia od wartości 99 zł wyślemy na nasz koszt. Nie poniesiesz wtedy żadnych kosztów wysyłki.

kurier DPD

płatność przez PayU: 10,35 zł

płatność przy odbiorze: 12,00 zł

Jest możliwość płatności kartą przy odbiorze.

Pocztex Kurier 48 h

płatność przez PayU: 10,63 zł

Paczkomat In Post

płatność przez PayU: 12,53 zł

ps wnętrze liczy się najbardziej. Także w przypadku paczki.

reklamacje

przyznajemy, że bardzo chcielibyśmy, nie otrzymywać żadnych reklamacji. Jednak wypadki się zdarzają i trzeba sobie z nimi radzić. Najlepiej szybko i bezproblemowo. Wystarczy, że dasz nam znać, a my zajmiemy się całą resztą.

w jaki sposób możesz złożyć swoją reklamację?

wyślij nam wiadomość pod adres kontakt@tolpa.pl lub zadzwoń pod numer +48 727 455 550 bądź +48 781 655 552.

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od pon. - pt. 7:00 - 15:00.

możesz przesłać nam informację poprzez formularz kontaktowy, bądź wypełnić dokument „formularz reklamacji” znajdujący się w Twojej paczce z kosmetykami lub do pobrania tutaj i przesłać go na adres Torf Corporation Sp. z o.o. ul. Fabryczna 11, 55-080 Kąty Wrocławskie z dopiskiem "reklamacja e-sklep".

na Twoje zgłoszenie odpowiemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania wiadomości. W tym czasie zweryfikujemy, jakie rozwiązanie będzie najlepsze i jak możemy uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości.

jeśli powyższy opis to za mało, możesz zapoznać się ze szczegółowymi zasadami rozpatrywania reklamacji. Znajdziesz je w regulaminie serwisu

zwroty

rozsądne wybory wymagają czasami metody prób i błędów. W pełni to rozumiemy. Dlatego w naszym sklepie możesz dokonać zwrotu zamówienia w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Nie musisz podawać nam powodu, dla którego chcesz dokonać zwrotu. Choć nie ukrywamy, że będziemy wdzięczni, jeśli to zrobisz. Bo chcemy zmieniać się na lepsze.

więcej informacji możesz znaleźć w regulaminie naszego sklepu, który jest dostępny tutaj.

jak zwrócić kosmetyk?

1. powiedz nam o tym, że chcesz odstąpić od dokonanego u nas zakupu. Wyślij do nas wiadomość e-mail pod adres kontakt@tolpa.pl lub zadzwoń pod numer +48 727 455 550 albo za pomocą formularza kontaktowego. Możesz także skorzystać z „formularza zwrotu”, który znajduje się w Twojej paczce lub do pobrania tutaj i przesłać go pod adres Torf Corporation Sp. z o.o., ul. Fabryczna 11, 55-080 Kąty Wrocławskie. Wybierz opcję, która pasuje Ci najbardziej.

2. otrzymasz od nas potwierdzenie otrzymania Twojej wiadomości - napiszemy do Ciebie lub zadzwonimy. Lubimy rozmawiać.

3. zapakuj kosmetyk, który chcesz zwrócić i odeślij go do naszego sklepu pod adres Torf Corporation Sp. z o.o.; ul. Fabryczna 11; 55-080 Kąty Wrocławskie z dopiskiem „zwrot e-sklep”.

4. prosimy Cię o dokładne zapakowanie odsyłanego produktu. Tak, by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu. Polecamy owinąć go w folię bąbelkową i zapakować w niewielki kartonik. Swoją paczkę wyślij na wyżej podany adres nie zapominając o dopisku „zwrot e-sklep”. Wtedy możesz mieć pewność, że szybko trafi ona we właściwe ręce.

5. wszystkie dokonane płatności zwrócimy Ci niezwłocznie. Ich zwrot zostanie dokonany w taki sposób, jaki nam wskażesz, np. przelewem na podane przez Ciebie konto. Najpóźniej w ciągu 14 dni.

6. pamiętaj, że kosmetyk odsyłasz na swój koszt, dlatego wybierz pewny sposób doręczenia przesyłki.

jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość pod adres: kontakt@tolpa.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie. W godzinach 7:00 – 15:00 jesteśmy dostępni pod numerem: +48 727 455 550 lub +48 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.

regulamin e-sklepu ważny od 23.05.2018

I. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;

2. Konsument – zgodnie z art. 22[1] Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);

4. Regulamin – niniejszy Regulamin określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego tołpa;

5. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.tolpa.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;

6. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;

7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy tołpa a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;

8. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);

9. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);

10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

II. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.tolpa.pl.

2. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

3. Sklep internetowy tołpa, działający pod adresem www.tolpa.pl, prowadzony jest przez Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie, NIP: 5252683969, REGON: 365864143, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Wrocław-Fabryczna, pod numerem 0000646959.

e-mail: kontakt@tolpa.pl; telefon: +48 727 455 550 lub +48 781 655 552.

4. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z konta w ramach sklepu internetowego;

- warunki i zasady składania drogą elektroniczną Zamówień w ramach sklepu internetowego;

- zasady zawierania Umów sprzedaży z wykorzystaniem usług świadczonych w ramach Sklepu Internetowego.

5. Korzystanie ze sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych: w celu poprawnego korzystania ze Sklepu i jego funkcjonalności, a w tym składania zamówień należy posiadać urządzenie z dostępem do sieci Internet i z zainstalowaną przeglądarką i nternetową. Korzystanie ze Sklepu możliwe jest wyłącznie przez przeglądarkę internetową. Klient powinien ponadto posiadać aktywne konto poczty elektronicznej.

6. W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

7. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tołpa zastrzega sobie możliwość ograniczenia świadczenia usług za pośrednictwem Sklepu internetowego do osób, które ukończyły wiek 18 lat. W takim przypadku potencjalni Klienci zostaną o powyższym powiadomieni.

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.tolpa.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest opcjonalna. Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.

Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu

Warunkiem rejestracji jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe.

tołpa może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego, jak również może ograniczyć jego dostęp do części lub całości zasobów Sklepu Internetowego, ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Klienta Regulaminu, a w szczególności, gdy Klient:

- podał w trakcie rejestracji w sklepie internetowym dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub nieaktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich,

- dopuścił się za pośrednictwem sklepu internetowego naruszenia dóbr osobistych osób trzecich, w szczególności dóbr osobistych innych klientów sklepu internetowego,

- dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez tołpa za zachowania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet lub godzące w dobre imię tołpa.

Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania ze sklepu internetowego, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody tołpa

2. W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi w ramach Witryny usługami, Sklep internetowy podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.

3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,

- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,

- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),

- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla tołpa,

- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.tolpa.pl i dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz wybranego Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m. in. opis wybranych towarów lub usług, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów.

5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku potwierdzającego złożenie Zamówienia.

6. Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu stanowią ofertę, w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z tołpa Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu. Umowę traktuje się za zawartą z momentem wpływu Zamówienia Klienta do systemu informatycznego Sklepu Internetowego, pod warunkiem zgodności Zamówienia z Regulaminem. Po zawarciu umowy, Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

8. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.tolpa.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.

Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych zamówienia oraz Ogólnych Warunków (regulamin sprzedaży) następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

V. Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

- Poczty Polskiej

- Firmy kurierskiej DPD

- Paczkomatów

Nie ma możliwość osobistego zamówionego towaru w naszym sklepie.

Koszty dostawy wynoszą: informacje o kosztach dostawy znajdują się pod adresem https://tolpa.pl/obsluga-klienta#dostawa. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.

3. Termin realizacji dostawy wynosi: informacje o czasie dostawy znajdują się pod adresem:https://tolpa.pl/obsluga-klienta#wysylka i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia .

4. Uszkodzenia Towaru powstałe podczas dostawy.

W przypadku konsumenckiego zakupu na odległość nasz Sklep zawsze ponosi ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie. Jeżeli towary zostaną dostarczone z oczywistymi uszkodzeniami, powstałymi w czasie transportu, uprzejmie prosimy o możliwie jak najszybsze zgłoszenie takiej wady u doręczyciela i kontakt z nami. Opóźnienie w zgłoszeniu takiej reklamacji lub nawiązaniu kontaktu nie ma żadnych konsekwencji dla Państwa ustawowych roszczeń i ich zaspokojenia, w szczególności dla Państwa praw z tytułu ustawowej rękojmi za wady (pkt. VIII Regulaminu). Szybsze zgłoszenie zauważonych uszkodzeń, powstałych podczas transportu stanowi dla nas pomoc przy dochodzeniu naszych własnych roszczeń wobec przewoźnika lub ubezpieczyciela transportu.

VI. Ceny i metody płatności

1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki.

2. Klient ma możliwość uiszczenia ceny:

- za pobraniem

- płatnością w systemie PayU

Opłata za zamówienie pobierana jest w zależności od wybranej formy płatności: następuje od razu przy wyborze płatności on-line, zaś w momencie doręczenia paczki przez wybranego przewoźnika przy wybranej metodzie płatności przy odbiorze

VII. Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Klient lub osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient powinien poinformować Sklep (Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080 Kąty Wrocławskie, kontakt@tolpa.pl; telefon: +48 727 455 550, +48 781 655 552 ) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

3. Klient może w tym celu skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Może także wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się w paczce z zamówieniem lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej http://tolpa.pl/kontakt. Jeżeli Klient skorzysta z tej możliwości, Sklep prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient przesłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany przez Klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

7. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Produkt powinien zostać odesłany lub przekazany Sklepowi przez Klienta niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sklep o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.

9. Sklep nie ponosi kosztu zwrotu rzeczy. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Prawo do odstąpienia od umowy przez Klienta jest wyłączone w przypadku umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

wzór formularza odstąpienia od umowy

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– adresat: Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080 Kąty Wrocławskie,kontakt@tolpa.pl; telefon: +48 727 455 550, +48 781 655 552 dopisek: zwrot/reklamacja

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– adres konsumenta(-ów)

– podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– data

(*) niepotrzebne skreślić.

VIII. Reklamacje dotyczące Towarów

Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać:

- na piśmie na adres: Torf Corporation Sp. z o.o. reklamacje, Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie.

- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@tolpa.pl.

- lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu pod adresem: http://tolpa.pl/kontakt.

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia..

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania..

W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji..

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

Kupujący niebędący jednocześnie Konsumentem traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu. W przypadku braku zawiadomienia o wadzie, towar uznaje się za przyjęty. Powyższe nie obowiązuje w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady. Reklamacje można skladać pisemnie na adres Sklepu oraz drogą elektroniczną.

IX. Dodatkowe gwarancje przy sprzedaży Towarów w Sklepie

tołpa jest producentem Towarów dostępnych w Sklepie. tołpa jako producent udziela dodatkowej gwarancji na Towary, których jest producentem na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej dołączanej do Towarów. Udzielana przez nas gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (Pkt. VIII Regulaminu).

X. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. tołpa podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu internetowego, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient może powiadomić nas o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu prosimy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: kontakt@tolpa.pl

3. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem serwisu Sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.

4. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

XI. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Informujemy, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.

- Konsument może zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).

- Konsument może również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 Nr 4, poz. 25 ze zm.).

- Komisja Europejska udostępnia również platformę do internetowego rozstrzygania sporów między Konsumentami i Przedsiębiorcami (platforma ODR). Jest ona dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

XII. Postanowienia końcowe

1. Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów z Konsumentami jest sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy tołpa a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na naszą siedzibę.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U. z 2014, poz. 121 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827). W przypadku jakichkolwiek sprzeczności niniejszego Regulaminu z prawami Klientów i postanowieniami wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów, zastosowanie znajdują powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

polityka cookies

niniejsza Polityka cookies określa zasady przechowywania i dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika za pomocą plików Cookies, służących realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną żądanych przez Użytkownika, przez Torf Corporation z o.o. z siedzibą w Kątach Wrocławskich.

Ogólne informacje o cookies

Aby uatrakcyjnić naszą stronę internetową oraz umożliwić korzystanie z określonych funkcji w celu wyświetlenia odpowiednich produktów lub do celów badań rynkowych, stosujemy na naszych stronach tzw. pliki cookies. Powyższe - w ramach analizy i oceny interesów - służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnej prezentacji naszej oferty. Cookies są małymi plikami tekstowymi. Czynności związane z przechowywaniem i wysyłaniem Cookies są obsługiwane przez przeglądarki internetowe i są niewidoczne dla Użytkownika.

definicje

administrator - oznacza Torf Corporation Sp. z o.o. z siedzibą w Kątach Wrocławskich przy ul. Fabrycznej 11, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000646959, posiadającą NIP: 525-268-39-69, REGON 365864143, który świadczy usługi drogą elektroniczną oraz przechowuje i uzyskuje dostęp do informacji w urządzeniach Użytkownika.

cookies - oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych Serwisu.

cookies Administratora - oznacza Cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem Serwisu.

cookies Zewnętrzne - oznacza Cookies zamieszczane przez partnerów Administratora, za pośrednictwem strony internetowej Serwisu.

serwis - oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie: sklep.tolpa.pl

urządzenie - oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem, którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.

użytkownik - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.

rodzaje Cookies wykorzystywanych w Serwisie

Stosowane przez Administratora Cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. W szczególności tą drogą nie jest możliwe przedostanie się do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować Serwis indywidualnie każdemu Użytkownikowi. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisaną wartość. Administrator Cookies stosuje dwa rodzaje Cookies – „sesyjne” oraz „stałe”. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu Użytkownika do momentu wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Natomiast „stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach Cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez Użytkownika.

Cele do jakich są wykorzystywane Cookies

administrator wykorzystuje Cookies Własne w następujących celach:

a. konfiguracji serwisu

1) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu;

2) zapamiętania ustawień wybranych przez Użytkownika i personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik;

3) zapamiętania historii odwiedzonych stron w serwisie w celu rekomendacji treści;

4) wyglądu strony internetowej itp.;

5) zapamiętania danych potrzebnych do korzystania z serwisu

b. uwierzytelniania użytkownika w serwisie i zapewnienia sesji użytkownika w serwisie

1) utrzymania sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;

2) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;

3) optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

c. realizacji procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych

1) dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych Serwisu. W szczególności pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;

2) poprawnej obsługi programu partnerskiego, umożliwiając w szczególności weryfikację źródeł przekierowań Użytkowników na strony internetowe Serwisu.

d. zapamiętania lokalizacji użytkownika

1) poprawnej konfiguracji wybranych funkcji Serwisu, umożliwiając w szczególności dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji.

e. analiz i badań oraz audytu oglądalności

1) tworzenia anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości

f. świadczenia usług reklamowych

1) dostosowania prezentowanych za pośrednictwem Serwisu reklam usług i produktów firm trzecich.

g. zapewnienia bezpieczeństwa i niezawodności serwisu.

Administrator usługi wykorzystuje Cookies Zewnętrzne w następujących celach:

a. prezentowania treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego;

b. zbierania ogólnych i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych;

c. prezentowania reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy;

d. zalogowania do serwisu za pomocą serwisu skocznościowego;

e. wykorzystania funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych;

f. prezentowania opinii na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego;

g. wykorzystania funkcji w celu ułatwienia komunikacji za pośrednictwem strony internetowej Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego.

Warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Cookies

Wykorzystanie Cookies w celu zbierania za ich pośrednictwem danych, w tym uzyskania dostępu do danych zapisanych na urządzeniu Użytkownika, co do zasady wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta jest wyrażana za pomocą ustawień przeglądarki. Może być ona w każdym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Zgoda nie jest jednak wymagana w przypadku Cookies, których stosowanie jest niezbędne do świadczenia usługi Użytkownikowi.

Użytkownik może samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące Cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez Cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień, o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę Cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu Cookies na Urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi Cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Przeglądarki zarządzają ustawieniami Cookies na różne sposoby. W menu pomocniczym przeglądarki internetowej znajdą Państwo wyjaśnienia dotyczące zmiany ustawień Cookies. Dostępne są one pod następującymi linkami:

Internet Explorer™: https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17442/windows- internet-explorer-delete-manage-cookies

Safari™: http://safari.helpmax.net/pl/ochrona-i-prywatnosc/usuwanie-plikow-cookie/

Chrome™: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl&hlrm=en

Firefox™: https://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek

Opera™: http://help.opera.com/Windows/12.10/pl/cookies.html

Dla zachowania pełnej funkcjonalności naszej strony www należy każdorazowo korzystać z najnowszej wersji przeglądarki internetowej.

Użytkownik może w każdej chwili zweryfikować status swoich aktualnych ustawień prywatności dla wykorzystywanej przeglądarki przy wykorzystaniu narzędzi dostępnych pod poniższymi linkami:

- http://www.youronlinechoices.com/pl/twojewybory,

- http://optout.aboutads.info/?c=2&lang=EN.

Użytkownik może w każdej chwili usunąć Cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.

Ograniczenie stosowania Cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej Serwisu.

Administrator i jego zaufani partnerzy wykorzystują Cookies zewnętrzne do celów marketingowych (w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy). W tym celu podmioty te przechowują informacje lub uzyskują dostęp do informacji już przechowywanych w urządzeniach użytkownika (komputer, telefon, tablet itp.), dotyczących jego aktywności w Serwisie. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polityce Prywatności.

Google

Niniejszy Serwis korzysta w ramach Google Analytics (zobacz niżej) również z tzw. Cookies DoubleClick, które umożliwiają rozpoznanie przeglądarki Użytkownika w przypadku korzystania z innych stron internetowych. Informacje generowane automatycznie przez Cookies, dotyczące korzystania ze stron internetowych niniejszego Serwisu, są przekazywane do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Z uwagi na aktywowaną w niniejszym Serwisie anonimizację IP, adres IP Użytkownika jest skracany przed przekazaniem dalej w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych państwach będących stroną Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam skracany. Anonimizowany adres IP przekazany przez przeglądarkę Użytkownika w ramach Google Analytics nie jest łączony z innymi danymi Google.

Google będzie korzystać z tych informacji, aby sporządzić raport dotyczący aktywności na stronach internetowych Serwisu oraz w celu świadczenia innych usług związanych z korzystaniem z Serwisu. Powyższe - w ramach analizy i oceny interesów - służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym i efektywnym działaniu naszej strony internetowej na rynku. Google przekaże powyższe informacje osobom trzecim, jeśli wymagają tego przepisy prawa lub jeśli osoby trzecie przetwarzają powyższe dane na zlecenie Google.

Google Double Click stanowi ofertę Google LLC. (https://google.com).

Google LLC ma siedzibę główną w USA i posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. Aktualny certyfikat dostępny jest pod tym linkiem. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.

Użytkownik może dezaktywować Cookies DoubleClick klikając w link. Ponadto może zasięgnąć informacji na temat stosowania Cookies i odpowiednich ustawień na stronie Digital Advertising Alliance. Użytkownik może również tak skonfigurować swoją przeglądarkę, aby otrzymywać informację o stosowaniu Cookies i mieć możliwość decydowania o ich akceptacji lub odrzuceniu w określonych przypadkach lub całkowicie. W przypadku braku akceptacji wykorzystywania Cookies funkcjonalność naszego Serwisu może zostać ograniczona.

Zastosowanie Google (Universal) Analytics do celów analityki internetowej.

Nasz Serwis używa Google (Universal) Analytics, narzędzia do analityki internetowej firmy Google Inc. (www.google.com). Powyższe - w ramach analizy i oceny interesów - służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnej prezentacji naszej oferty. Google (Universal) Analytics korzysta z metod, które umożliwiają analizę korzystania ze strony internetowej Użytkownika - na przykład Cookies. Automatycznie zgromadzone informacje dotyczące korzystania z niniejszego Serwisu są przekazywane z reguły do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane. Z uwagi na aktywowaną w niniejszym Serwisie anonimizację IP, adres IP Użytkownika jest skracany przed przekazaniem dalej w obrębie państw członkowskich Unii Europejskiej lub w innych państwach będących stroną Porozumienia o Europejskim Obszarze Gospodarczym. Tylko w wyjątkowych przypadkach pełny adres IP jest przekazywany do serwera Google w Stanach Zjednoczonych i tam skracany. Zanonimizowany adres IP przekazany przez przeglądarkę Użytkownika w ramach Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.

Google LLC ma siedzibę główną w USA i posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. Aktualny certyfikat dostępny jest pod tym linkiem. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.

Użytkownik może zapobiec rejestrowaniu zgromadzonych przez Cookies danych dotyczących korzystania z naszego Serwisu (w tym adresu IP Użytkownika) przez Google, jak również przetwarzaniu tych danych przez Google, jeśli Użytkownik pobierze i zainstaluje wtyczkę do przeglądarki znajdującą się pod linkiem: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=pl

Alternatywnie – zamiast instalacji wtyczki do przeglądarki internetowej Użytkownik może również kliknąć w niniejszy link aby wyłączyć gromadzenie danych przez Google Analytics na stronie internetowej Serwisu. Na Urządzeniu końcowym zapisany zostanie wówczas plik cookie opt-out. Jeśli Użytkownik usunie pliki cookies, wówczas będzie musiał ponownie kliknąć w powyższy link.

Wszystkie dane dostępowe są usuwane w terminie siedmiu dni od momentu zakończenia wizyty Użytkownika na stronie internetowej Serwisu.

Dane te są analizowane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony i ulepszenia naszej oferty.

Facebook Pixel

Niniejszy Serwis korzysta również z narzędzi marketingowych dostępnych w ramach serwisu Facebook i zapewnianych przez Facebook Inc., 1601 S. California Ave. Palo Alto, CA 94304, USA. W ramach tych narzędzi do Użytkownika kierowane są reklamy w serwisie Facebook. Działania w tym zakresie realizujemy, opierając się na naszym prawnie uzasadnionym interesie w postaci marketingu własnych produktów lub usług.

W celu kierowania do Użytkownika reklam spersonalizowanych pod kątem zachowań Użytkownika na stronie internetowej Serwisu, Pixel Facebooka w sposób automatyczny gromadzi informacje o korzystaniu przez Użytkownika z naszego Serwisu w zakresie przeglądanych stron. Zgromadzone w ten sposób informacje są najczęściej przekazywane do serwera Facebooka w Stanach Zjednoczonych i tam przechowywane.

Informacje zbierane w ramach Pixela Facebooka są anonimowe, tj. nie pozwalają nam na identyfikację Użytkownika. Wiemy jedynie, jakie działania Użytkownik podjął w ramach strony internetowej Serwisu. Informujemy jednak, że Facebook może łączyć te informacje z innymi informacjami zebranymi w ramach korzystania przez Użytkownika z serwisu Facebook i wykorzystywać dla swoich własnych celów, w tym marketingowych. Takie działania Facebooka nie są już zależne od nas, a informacji o nich można szukać bezpośrednio w polityce prywatności Facebooka: https://www.facebook.com/privacy/explanation. Z poziomu swojego konta na Facebooku możliwe jest również zarządzanie ustawieniami prywatności.

Facebook Inc. ma siedzibę główną w USA i posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. Aktualny certyfikat dostępny jest pod tym linkiem. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.

W ramach ustawień Cookies dostępnych z poziomu naszego Serwisu Użytkownik może zadecydować, czy wyraża zgodę na korzystanie z Pixela Facebooka, czy nie.

prywatność

Polityka prywatności serwisu www.tolpa.pl obowiązuje od dnia 23.05.2018 r. zmieniona 06.12.2019 r. oraz 26.05.2020 r.

dziękujemy za Państwa zainteresowanie naszym sklepem internetowym. Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi. Administratorem Państwa danych jest: Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie, office@torf.pl , +48 727 455 550 lub +48 781 655 552.

1. Strona internetowa

Na nasze strony internetowe można wchodzić bez podawania swoich danych osobowych. W przypadku każdego wywołania strony internetowej serwer zapisuje automatycznie jedynie tzw. logi serwera, jak np.: nazwę żądanego pliku, adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) oraz dokumentuje wywołanie strony. Nie mamy możliwości zidentyfikowania Państwa na podstawie wskazanych powyżej informacji.

2. Kontakt z nami

Jeżeli zdecydują się Państwo z nami skontaktować, zostaniecie Państwo poproszeni o podanie swoich danych osobowych. Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ zawarte w nich dane są nam niezbędne do rozpatrzenia sprawy, w której kontaktowali się Państwo z nami oraz odpowiedzi na pytanie. Bez ich podania nie będziemy mogli odpowiedzieć pytanie. To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Usuniemy Państwa dane po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mógłby powstać w związku z pytaniem. Przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się w celu realizacji naszego prawnie uzasadnionego interesu, tj. potrzeby udzielenia odpowiedzi na zapytania biznesowe obecnych oraz potencjalnych klientów.

3. Gromadzenie i przetwarzanie danych celem realizacji umowy i utworzenia konta klienta

Gromadzimy dane osobowe wyłącznie wtedy, kiedy nam je Państwo dobrowolnie przekazują składając swoje zamówienie, kontaktując się z nami w związku z wykonaniem umowy (np. za pomocą formularza kontaktowego lub e-mailem) lub zakładając konto klienta. Pola obowiązkowe są oznaczone jako takie, ponieważ zawarte w nich dane są nam niezbędne do wykonania umowy lub założenia konta klienta. Bez ich podania nie można ukończyć zamówienia lub założyć konta klienta. To, jakie dane są gromadzone, wynika z formularzy, do których wprowadzane są dane. Z przekazanych przez Państwa danych korzystamy w celu wykonania umowy.

Po wykonaniu umowy lub usunięciu Państwa konta klienta, przetwarzanie Państwa danych zostanie ograniczone do niezbędnego minimum. Dane usuniemy całkowicie po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogłyby powstać w związku z zawarciem i wykonaniem umowy. Państwa konto klienta może zostać usunięte w każdej chwili. W tym celu należy wysłać wiadomość na nasz adres kontaktowy wskazany w punkcie „Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa" lub skorzystać z odpowiedniej funkcji w Państwa koncie klienta.

4. Przekazywanie danych

Zapewniamy ochronę wszystkich danych osobowych, które Państwa dotyczą oraz nie udostępniamy tych informacji osobom trzecim w przypadkach innych niż wymienione poniżej, chyba że uzyskamy na to Państwa zgodę lub ujawnienie danych będzie konieczne ze względu na nałożony na nas obowiązek prawny.

Przekazane dane osobowe możemy udostępnić następującym kategoriom podmiotów:

  • - podmiotom obsługującym płatności, tj. PayU S.A., DPD Polska sp. z o. o., w celu obsługi i realizacji płatności za zamówienie. Zależnie od tego, którego dostawcę usług płatniczych Państwo wybiorą w procesie zamówienia, celem realizacji płatności przekazujemy zgromadzone w tym celu dane płatnicze do instytucji kredytowej obsługującej płatność i ewentualnie do wybranego przez nas lub przez Państwa dostawcy usług płatniczych. Niektórzy dostawcy usług płatniczych gromadzą dane samodzielnie, jeżeli założą Państwo u nich konto. W takich przypadkach należy w ramach zamówienia zalogować się u dostawcy usług płatniczych podając swoje dane dostępowe. Obowiązuje wówczas również polityka prywatności danego dostawcy usług płatniczych;
  • - podmiotom świadczącym usługi niezbędne do przesłania informacji transakcyjnych i produktowych oraz wysyłki newslettera za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS w stopniu, w jakim ujawnienie jest niezbędne do zautomatyzowania, uproszczenia i przeanalizowania tych procesów, w celu prawidłowego wykonywania zawartej przez nas umowy;
  • - zewnętrznym podmiotom świadczącym usługi księgowe i rachunkowe w stopniu w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do świadczenia tych usług na naszą rzecz;
  • - doradcom prawnym w stopniu, w jakim ujawnienie danych jest niezbędne do uzyskania porady prawnej lub ochrony naszych praw w postępowaniu sądowym;
  • - organom administracji rządowej oraz wymiaru sprawiedliwości i ścigania, jeżeli będzie to wymagane prawem.

Ponadto przekazujemy dane osobowe:

  • - w ramach powierzenia przetwarzania danych - na nasze zlecenie zewnętrzny usługodawca wykonuje dla nas usługi w zakresie hostingu i prezentacji stron internetowych. Wszystkie dane, które - w sposób opisany w niniejszej polityce prywatności - zostały zgromadzone w ramach korzystania z naszej strony internetowej lub w przewidzianych do tego celu formularzach w sklepie internetowym, są przechowywane na serwerach tego usługodawcy. Przetwarzanie na innych serwerach odbywa się wyłącznie w zakresie określonym w niniejszej polityce prywatności. Ten usługodawca ma siedzibę na terenie kraju należącego do Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
  • - w celu wykonania umowy przekazujemy (udostępniamy) Państwa dane firmie kurierskiej zajmującej się dostawą, w zakresie niezbędnym do doręczenia zamówionych towarów tj. DPD Polska sp. z o.o., Poczta Polska S.A. lub InPost Paczkomaty sp. z o.o.

Przekazując Państwa dane osobowe korzystamy z usług podmiotów przetwarzających dane osobowe na obszarze Europejskiego Obszaru Gospodarczego ("EOG"). W przypadku konieczności skorzystania z usług podmiotów spoza EOG, dane osobowe zostaną im przekazane pod warunkiem, że zastosowane zostaną odpowiednie zabezpieczenia dotyczące międzynarodowych transferów danych, opisane w odpowiednich przepisach prawa.

5. Newsletter

Reklama wysyłana e-mailem po zapisaniu się do newslettera.

Jeśli zapiszą się Państwo do naszego newslettera, wówczas będziemy korzystać z danych niezbędnych do tego celu lub przekazanych nam przez Państwa osobno w celu regularnego przesyłania Państwu naszego newslettera drogą elektroniczną oraz w celu analizowania statystyk w zakresie dostarczanego newsletteera na podstawie udzielonej przez Państwa zgody . Newsletter zawiera informacje handlowe i marketingowe, w szczególności informacje o nowościach, promocjach, rabatach, wyprzedażach oraz innych działaniach związanych z promocją naszej firmy.

Mogą Państwo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, wysyłając nam wiadomość z stosowną informacją lub korzystając z odpowiedniego linka zamieszczonego w newsletterze. Po wyrejestrowaniu się niezwłocznie usuniemy Państwa adres e-mail.

6. Integracja z Trusted Shops Trustbadge

W celu prezentacji naszego Znaku Jakości Trusted Shops, a także zebranych opinii klientów i oferty produktów Trusted Shops dostępnych dla kupujących po złożeniu zamówienia – z naszą stroną internetową zintegrowany jest Trustbadge firmy Trusted Shops.

Powyższe służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym prezentowaniu naszej oferty na rynku. Trustbadge i reklamowane w ten sposób usługi stanowią ofertę Trusted Shops GmbH, Subbelrather Str. 15C, 50823 Kolonia, Niemcy.

W przypadku skorzystania z Trustbadge serwer zapamiętuje automatycznie tzw. logi serwera, zawierające np. Państwa adres IP, datę i godzinę wywołania, ilość przesyłanych danych i składającego zapytanie dostawcę usług internetowych (dane dostępowe) i dokumentuje wywołanie Trustbadge. Wskazane powyżej dane dostępowe nie podlegają analizie i są automatycznie nadpisywane w terminie do siedmiu dni od momentu zakończenia Państwa wizyty na stronie. Dane te nie stanowią danych osobowych.

Dane osobowe przekazywane są do Trusted Shops tylko wtedy, jeżeli po złożeniu zamówienia w sklepie zdecydują się Państwo na skorzystanie z produktów Trusted Shops lub już zarejestrowali się Państwo w celu korzystania z nich. W takich przypadkach obowiązuje porozumienie zawarte przez Państwa z Trusted Shops, który jest administratorem Państwa danych osobowych.

7. Reklama za pomocą narzędzi do e-marketingu

Google AdWords i Remarketing

Z pomocą Google Adwords promujemy naszą stronę internetową w wynikach wyszukiwania oraz na stronach osób trzecich. W tym celu przy okazji odwiedzin naszej strony internetowej automatycznie pozostawiany jest w urządzeniu każdego odwiedzającego tzw. plik Remarketing cookie firmy Google, który z pomocą pseudonimowego identyfikatora (ID) oraz na podstawie odwiedzanych przez Państwa stron umożliwia wyświetlanie reklam opartych na zainteresowaniach. Przetwarzanie danych osobowych w tym celu obejmuje także Państwa profilowanie. Powyższe - w ramach analizy i oceny interesów - służy ochronie naszego prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na optymalnym działaniu naszej strony internetowej na rynku i dopasowaniu reklamy do Państwa preferencji.

Dalsze przetwarzanie danych ma miejsce tylko wtedy, gdy wyrazili Państwo zgodę wobec Google na łączenie historii przeglądania i użycia aplikacji z Państwa kontem oraz wykorzystanie informacji z Państwa konta Google do personalizowania reklam, które wyświetlane są na stronach internetowych. Jeśli w takim przypadku będziecie Państwo zalogowani podczas wizyty na naszej stronie internetowej w serwisie Google, Google wykorzysta Państwa dane razem z danymi Google Analytics w celu stworzenia i zdefiniowania list grup docelowych dla celów remarketingu na różnych urządzeniach. W tym celu Google łączy tymczasowo Państwa dane osobowe z danymi Google Analytics, aby utworzyć grupy docelowe.

Usługa Google AdWords Remarketing stanowi ofertę Google LLC (www.google.pl). Google LLC ma siedzibę główną w USA i posiada certyfikat EU-US-Privacy Shield. Aktualny certyfikat dostępny jest pod podanym linkiem. W ramach umowy pomiędzy USA a Komisją Europejską ta ostatnia stwierdziła odpowiedni poziom ochrony danych w przypadku przedsiębiorstw posiadających certyfikat Privacy Shield.

Mogą Państwo dezaktywować cookies wykorzystywane do remarketingu klikając w niniejszy link. Ponadto mogą Państwo zasięgnąć informacji na temat stosowania cookies i odpowiednich ustawień na stronie Digital Advertising Alliance.

Ponadto wraz z naszymi zaufanymi partnerami przetwarzamy Państwa dane osobowe, w tym dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies, grup niestandardowych odbiorców na Facebook oraz innych podobnych technologii dla celów marketingowych w związku z kierowaniem do Państwa reklamy, która jest dopasowana do Państwa preferencji. Przetwarzanie danych osobowych w tym celu obejmuje także profilowanie. Więcej o cookies można znaleźć w zakładce Polityka Cookies. W przypadkach, gdy korzystamy z usług zaufanych partnerów, na Państwa komputerze lub innym urządzeniu wykorzystywanym do przeglądania naszej strony pozostawiane są pliki cookies umożliwiające naszemu zaufanemu partnerowi rozpoznanie Państwa na innych stronach internetowych, będących częścią sieci reklamowej danego Zaufanego partnera. W konsekwencji, nasze reklamy wyświetlane są Państwu w serwisach internetowych nienależących do nas. Reklamy te dopasowane są do zakładanych przez nas Państwa zainteresowań.

W zależności od przyjętych przez nas w danym przypadku założeń, może to polegać np. na:

  • - wyświetlaniu reklamy osobom, które odwiedzały Serwis z większym natężeniem niż ogół internautów,
  • - wyświetleniu reklamy tylko Państwu, którzy na podstawie przetwarzanych przez naszego zaufanego partnera informacji o odwiedzanych stronach zostali przypisani do określonego profilu (kategorii osób).

Przesłanką przetwarzania Państwa danych osobowych w celach marketingowych w związku z kierowaniem do Państwa reklamy behawioralnej jest prawnie uzasadniony interes naszych zaufanych partnerów lub nas. Prawnie uzasadniony interes polega na dostarczeniu Państwu wyłącznie reklam dostosowanych do Państwa potencjalnych zainteresowań.

Lista naszych zaufanych partnerów Administratora jest dostępna:

8. Wtyczki portali społecznościowych

Wykorzystanie wtyczek społecznościowych

Na naszej stronie internetowej używane są tzw. wtyczki społecznościowe („wtyczki“) serwisów społecznościowych.

Wyświetlając naszą stronę internetową, zawierającą taką wtyczkę, Państwa przeglądarka nawiąże bezpośrednie połączenie z serwerami Facebook, Google, Twitter lub Instagram. Zawartość wtyczki jest przekazywana przez danego usługodawcę bezpośrednio do Państwa przeglądarki i integrowana ze stroną. Dzięki tej integracji usługodawcy otrzymują informację, że Państwa przeglądarka wyświetliła naszą stronę, nawet jeśli nie posiadają Państwo profilu u danego usługodawcy czy nie są u niego akurat zalogowani. Taka informacja (wraz z Państwa adresem IP) jest przez Państwa przeglądarkę przesyłana bezpośrednio do serwera danego usługodawcy (niektóre serwery znajdują się w USA) i tam przechowywana. Jeśli zalogowali się Państwo do jednego z serwisów społecznościowych, to usługodawca ten będzie mógł bezpośrednio przyporządkować wizytę na naszej stronie do Państwa profilu w danym serwisie społecznościowym. Jeśli użyją Państwo danej wtyczki, np. klikną na przycisk „Lubię to” lub przycisk „Udostępnij”, to odpowiednia informacja zostanie również przesłana bezpośrednio na serwer danego usługodawcy i tam zachowana. Informacje te zostaną poza tym opublikowane w danym serwisie społecznościowym i ukażą się osobom dodanym jako Państwa kontakty.

Cel i zakres gromadzenia danych oraz ich dalszego przetwarzania i wykorzystania przez usługodawców, jak również możliwość kontaktu oraz Państwa prawa w tym zakresie i możliwość dokonania ustawień zapewniających ochronę Państwa prywatności zostały opisane w polityce prywatności usługodawców

http://www.facebook.com/policy.php

Jeśli nie chcą Państwo, aby serwisy społecznościowe przyporządkowywały dane zebrane w trakcie odwiedzin na naszej stronie internetowej bezpośrednio Państwa profilowi w danym serwisie, to przed wizytą na naszej stronie muszą się Państwo wylogować z tego serwisu. Mogą Państwo również całkowicie uniemożliwić załadowanie na stronie wtyczek stosując odpowiednie rozszerzenia dla Państwa przeglądarki, np. blokowanie skryptów za pomocą „NoScript“ (http://noscript.net/)."

9. Nasze dane kontaktowe i Państwa prawa

    • - Ogólne

W celu realizacji żądań wynikających z przysługujących Państwu stosownych praw, możemy czasami poprosić Państwa o przekazanie dodatkowych informacji, które pozwolą nam potwierdzić Państwa tożsamość. Jeśli nie podadzą nam Państwo tych informacji lub jeżeli informacje, które posiadamy na Państwa temat, nie wystarczą do potwierdzenia Państwa tożsamości, mamy prawo odmówić spełnienia Państwa żądania.

Jeżeli chcą Państwo skorzystać z któregokolwiek z opisanych poniżej praw, możesz to zrobić, kontaktując się z administratorem danych: Torf Corporation Sp. z o.o., Fabryczna 11, 55-080, Kąty Wrocławskie, ido@torf.pl

    • - Dostęp do danych

Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych, które zebraliśmy. Jeżeli skorzystają Państwo z tego prawa, możemy przekazać Państwu także kopię Państwa danych osobowych, które przetwarzamy.

Zrealizujemy Państwa żądanie, przesyłając kopię Państwa danych drogą elektroniczną, chyba że w żądaniu wyraźnie określą Państwo inną metodę realizacji tego prawa. Za każde kolejne zgłoszone żądanie mamy prawo naliczyć opłatę administracyjną.

    • - Usuwanie, sprostowanie i ograniczanie przetwarzania danych

Jeżeli uważają Państwo, że informacje na Państwa temat, które posiadamy, są niepoprawne, można skontaktować się z nami, tak abyśmy mogli zaktualizować dane oraz zapewnić ich poprawność. Ponadto możecie Państwo samodzielnie poprawić swoje dane z poziomu ustawień konta klienta.

W zależności od celu przetwarzania Państwa danych osobowych automatycznie usuniemy je po zrealizowaniu celu, w jakim dane zostały zebrane lub po upływie okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń, jakie mogłyby powstać w związku z zawarciem i wykonaniem umowy . Niemniej jednak mają Państwo również prawo w dowolnym momencie zażądać od nas usunięcia danych na swój temat.

Mają Państwo również prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

    • - Przenoszalność danych

W przypadku, gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie umowy, mają Państwo prawo do otrzymania danych osobowych, które zostały nam przekazane, w ustrukturyzowanym i powszechnie używanym formacie, nadającym się do odczytu maszynowego. Mają Państwo również prawo zażądać od nas przekazania tych danych innemu administratorowi, jeśli jest to technicznie wykonalne.

    • - Wycofanie zgody i prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania

Jeżeli przetwarzanie danych wymaga uzyskania Państwa zgody, mogą Państwo wycofać taką zgodę w każdej chwili. Proszę jednak pamiętać, że wycofanie zgody nie spowoduje, że przetwarzanie danych, które miało miejsce przed wycofaniem zgody, stanie się bezprawne.

Jeżeli przetwarzanie Państwa danych odbywa się w związku z realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu, mają Państwo prawo wnieść sprzeciw wobec takiego przetwarzania.

    • - Zmiany w polityce prywatności

Regularnie aktualizujemy niniejszą politykę prywatności i dążymy do jej udoskonalenia. W związku z tym zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania w niej okresowych poprawek. Nie ograniczymy jednak Państwa praw wymienionych w niniejszej polityce prywatności bez Państwa wyraźnej zgody. Każda zmiana polityki prywatności zostanie opatrzona datą publikacji i będzie obowiązywać od tej daty. Dostęp do wcześniejszych wersji polityki prywatności można uzyskać pod adresem iod@torf.pl.

    • - Jak skontaktować się z nami i uzyskać dodatkową pomoc?

W razie pytań lub wątpliwości dotyczących niniejszej polityki prywatności lub aby uzyskać więcej informacji na temat tego, jak chronimy Państwa dane osobowe lub jakie prawa Ci przysługują, skontaktuj się z nami.

Mamy nadzieję, że będziemy w stanie odpowiedzieć na wszelkie pytania i rozstrzygnąć wszelkie spory w polubowny sposób. Niemniej jednak, jeżeli uznają Państwo, że Państwa prawa nie były przestrzegane lub doszło do naruszenia prywatności, mogą Państwo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie.

próbki

wiemy z własnego doświadczenia, że dobór kosmetyków odpowiednich dla naszej skóry jest wyzwaniem.

Dlatego możliwość przetestowania kosmetyków przed zakupem ich w pełnej pojemności jest dla nas bardzo ważna.

Uważamy, że warto najpierw przetestować kilka możliwości, aby później wybrać najlepszą dla naszej skóry.

do każdego zamówienia składanego w naszym sklepie można wybrać

do 5 próbek w cenie promocyjnej - 1 grosza za każdą próbkę.

Próbki należy dołożyć do koszyka zakupowego z listy rozwijającej się po koszykiem.

obowiązek informacyjny według RODO.

na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1, informujemy, że:

1) administratorem Twoich danych osobowych jest Torf Corporation spółka z o.o. z siedzibą w Kątach Wrocławskich (55-080) przy ul. Fabrycznej 11, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, IX Wydział Gospodarczy  pod nr KRS 0000646959, NIP 525-268-39-69,

2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym możesz się skontaktować pod adresem ido@torf.pl

3) Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji obsługi procesu zamówienia, działań marketingowych na podstawie udzielonej zgody oraz do kontaktu handlowego. Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody oraz w przypadkach, w których przepisy prawa nakładają obowiązek przetwarzania takich danych osobowych lub gdy przetwarzanie to jest niezbędne do zawarcia i wykonania umowy, której jesteś stroną.

4) kategorie danych osobowych obejmują m.in.: numer telefonu, adres, nazwę i email;

4) odbiorcą Twoich danych osobowych mogą być podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych i podmioty współpracujące oraz podmioty zobowiązane do tego na podstawie przepisów prawa

5) Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;

6) Twoje dane osobowe będą przechowywane do realizacji obsługi procesu zamówienia, działań marketingowych oraz do kontaktu w celach marketingowych do czasu wycofania przez Ciebie zgody na przetwarzanie danych;

7) posiadasz prawo żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

8) masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia UE z dnia 27 kwietnia 2016r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i swobodnym przepływem takich danych (RODO)

9) podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości realizacji obsługi procesu zamówienia, prowadzenia działań marketingowych oraz kontaktu handlowego

10) decyzje podejmowane wobec danych będą podejmowanie w sposób zautomatyzowany, w tym będą poddawane profilowaniu na zasadach wynikających z dostępnych narzędzi marketingowych w celu przygotowania najbardziej odpowiedniej dla Ciebie informacji handlowej, zgodnie z udostępnioną Tobie polityką prywatności.

Bezpieczeństwo zakupów i realizacji zamówień.

Aktualizacja: 08.04.2020

w związku z wyjątkową sytuacją panującą w kraju od 16.03.2020, chcemy Was poinformować, że sklep internetowy tołpa.pl działa i możecie w nim bez obaw składać zamówienia. Ze względu na trwające promocje informujemy, że realizacja zamówień może wydłużyć się do 5 dni roboczych.

Jeszcze większa dbałość o bezpieczeństwo

By jeszcze bardziej zadbać o Wasz bezpieczeństwo, wprowadziliśmy kilka nowych zasad pakowania paczek:

- przed każdym wejściem na magazyn nasi pracownicy dezynfekują ręce i mają mierzoną temperaturę,

- powierzchnie robocze i sprzęty są regularnie odkażane płynem do dezynfekcji

- nasz magazyn jest zamknięty dla osób z zewnątrz, w tym kierowców, a kurierzy dostają paczki bezpośrednio do samochodu

Wysyłka i Dostawa w terminie

Praca zespołu pakującego Wasze zamówienia przebiega bez zakłóceń, a wysyłka odbywa się zgodnie z planem w ciągu 72 h licząc w dniach roboczych. Podczas trwania promocji na tolpa.pl realizacja może jednak ulec wydłużeniu.

Przypominamy, że na tołpa.pl dostępne są opcje dostawy kurierem do domu (DPD, Pocztex 48h) oraz do paczkomatu (InPost) zgodnie z cennikiem. Dostawa jest darmowa za zakupy powyżej 99zł.

Wybór sposobu dostawy i firmy przewozowej zostawiamy oczywiście Wam. Zachęcamy jednak do opłacenia zamówienia bezgotówkowo przez internet i minimalizowania kontaktu osobistego.

Obecnie wszystkie firmy przewozowe informują, że dostawy realizowane są terminowo i bez zakłóceń.

Nowe standardy bezpieczeństwa firm przewozowych

Nowe standardy bezpieczeństwa wprowadziły również współpracujące z nami firmy przewozowe. Najważniejsze zmiany na dzień 16.03:

DPD

- Kurierzy DPD mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi i bez podpisu odbiorcy pod warunkiem, że kurier nawiąże wcześniej kontakt z odbiorcą i odbiorca wyrazi zgodę na takie doręczenie.

Inpost

- przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór, jak dotychczas – przez 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy, czyli na nasz magazyn

- otworzenie Paczkomatu bez kontaktu z panelem dotykowym jest możliwe dzięki aplikacji InPost Mobile

Bądź na bieżąco z wszystkimi informacjami od firm przewozowych (kliknij w linki):

- InPost

- DPD

- Poczta Polska (Pocztex 48h)

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje, obsługujemy na dotychczasowych zasadach. Zachęcamy jednak przed wysłaniem zwrotu do zapoznania się z ewentualnymi zmianami zasad nadawania paczek w firmach kurierskich.

Kontakt z nami

jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość pod adres: kontakt@tolpa.pl lub porozmawiać z nami telefonicznie. W godzinach 7:00 – 15:00 jesteśmy dostępni pod numerem: +48 727 455 550 lub +48 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.

Pozdrawiamy i życzymy wszystkiego dobrego,

Zespół tołpa.