Tołpa, mała wielka pielęgnacja
zwroty zaprenumeruj newsletter

zwroty

to łatwe. W naszym e-sklepie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Nie musisz nam podawać jaki jest powód zwrotu. Choć będziemy wdzięczni, jeśli będziesz chciał podzielić się z nami tą informację. Bo zależy nam bardzo, aby nasi Klienci byli zadowoleni.

 

możliwość zwrotu zakupionych kosmetyków w ciągu 30 dni od momentu ich otrzymania nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odlegość. A prościej: od dokonanych w naszym sklepie zakupów. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie dostępnym po klinięciu w ten link.

 

co zrobić, aby zwrócić zakupiony produkt?

 

1. przekaż nam informację o chęci odstąpienia od zawartej umowy (a prosto, czyli tak, jak lubimy: dokonanego u nas zakupu) np. poprzez wiadomość e-mail pod adres kontakt@sklep.tolpa.pl, faksem pod numerem 71 334 19 41 lub za pomocą formularza kontaktowego. Możesz także skorzystać z „formularza zwrotu”, który znajduje się w Twojej paczce i przesłać go pod adres Torf Corporation – Fabryka Leków Sp. z o.o., ul. Fabryczna 11, 55-081 Kąty Wrocławskie. Jednak nie jest to obowiązkowe. Wybierz dogodny dla siebie sposób.
2. my niezwłocznie potwierdzimy otrzymanie Twojej wiadomości, np. poprzez wiadomość e-mail.
3. zapakuj produkt, który chcesz zwrócić i odeślij go do naszego e-sklepu pod adres Torf Corporation – Fabryka Leków Sp. z o.o.; ul. Fabryczna 11; 55-080 Kąty Wrocławskie z dopiskiem „zwrot e-sklep”.
4. prosimy Cię, abyś zwrócił uwagę na dokładne zapakowanie odsyłanego produktu. Tak, by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu. Polecamy owinąć kosmetyk w folię bąbelkową i zapakować w niewielki kartonik. Zaadresuj swoją paczkę podanym wyżej adresem, nie zapominając o dopisku „zwrot e-sklep”. Możesz mieć wtedy pewność, że paczka trafi we właściwe ręce.
5. wszystkie dokonane płatności zwrócimy Ci niezwłocznie. Zwrot płatności zostanie dokonany w taki sposób, jaki nam wskażesz (np. przelewem na podane przez Ciebie konto). Najpóźniej w ciągu 14 dni. 
6. pamiętaj, że produkt odsyłasz na swój koszt. Wybierz pewny sposób doręczenia przesyłki. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc. Tylko nam o tym powiedz: 71 334 19 63/ 781 655 552. Możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki. Wspólnie ustalimy termin. 
 

potrzebujesz naszej pomocy? Skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość mailową na adres: kontakt@sklep.tolpa.pl lub możesz z nami porozmawiać telefonicznie. W godzinach 7:00 – 15:00 jesteśmy dostępni pod numerem: 71 334 19 63/ 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.

 

dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc. Bo po to właśnie jesteśmy.

 

 
spotkaj się z nami, jesteśmy na: www.tolpa.pl