Tołpa, mała wielka pielęgnacja
zwroty zaprenumeruj newsletter

zwroty

to łatwe. W naszym e-sklepie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Nie musisz nam podawać jaki jest powód zwrotu. Choć będziemy wdzięczni, jeśli będziesz chciał podzielić się z nami tą informację. Bo zależy nam bardzo, aby nasi Klienci byli zadowoleni.

 

możliwość zwrotu zakupionych kosmetyków w ciągu 30 dni od momentu ich otrzymania nie ogranicza Twojego ustawowego prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odlegość. A prościej: od dokonanych w naszym sklepie zakupów. Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie dostępnym tutaj: http://tolpa.pl/content/3-regulaminy.

 

co zrobić, aby zwrócić zakupiony produkt?

 

1. W Twojej paczce znajduje się dokument „Formularz zwrotu”. Wypełnij go dokładnie, wpisując nr konta bankowego, na które zwrócimy Ci pieniądze.
2. Dokument możesz pobrać także z naszej strony www: pobierz.
3. Zapakuj produkt, który chcesz zwrócić i odeślij wraz z formularzem do naszego e-sklepu pod adres Torf Corporation – Fabryka Leków Sp. z o.o.; ul. Fabryczna 11; 55-080 Kąty Wrocławskie z dopiskiem „zwrot e-sklep”.
4. Pamiętaj, aby dokładnie zapakować produkt. Tak, by nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu. Nie będziemy mogli przyjąć zwrotu uszkodzonego kosmetyku. Polecamy owinąć kosmetyk w folię bąbelkową i zapakować w niewielki kartonik. Zaadresuj swoją paczkę podanym wyżej adresem, nie zapominając o dopisku „zwrot e-sklep”. Możesz być pewny, że paczka trafi we właściwe ręce.
5. Należną kwotę zwrócimy niezwłocznie na wskazane przez Ciebie konto bankowe. Najpóźniej w ciągu 14 dni.
6. Prosimy, aby produkt, który zwracasz nie miał śladów używania.
7. Pamiętaj o dołączeniu pisemnego oświadczenia o zwrocie produtków. Nie będziemy mogli uznać zwrotu jeśli produkt będzie zawierał ślady używania albo zostanie uszkodzony w czasie transportu.

8. Produkt odsyłasz na własny koszt. Wybierz pewny sposób doręczenia przesyłki. Jeśli chcesz możemy Ci w tym pomóc. Tylko nam o tym powiedz: 71 334 19 63/ 781 655 552. Możemy zamówić za Ciebie kuriera po odbiór przesyłki. Wspólnie ustalimy termin. 

 

potrzebujesz naszej pomocy? Skontaktuj się z nami. Możesz wysłać nam wiadomość mailową na adres: sklep@tolpa.pl lub możesz z nami porozmawiać telefonicznie. W godzinach 7:00 – 16:00 jesteśmy dostępni pod numerem: 71 334 19 63/ 781 655 552. Możesz nam także przesłać informację poprzez formularz kontaktowy.

 

dołożymy wszelkich starań, aby Ci pomóc. Bo po to właśnie jesteśmy.

 

 
spotkaj się z nami, jesteśmy na: www.tolpa.pl